SERVISNÍ PŘEDPIS SANTI

SERVISNÍ PŘEDPIS SANTI

1. Každý zákazník je povinen přiložit k obleku nebo zařízení zasílanému do servisu záruční list. 

2. Před dodáním zařízení do servisního střediska by se měl zákazník seznámit s časy dokončení servisu uvedenými pro konkrétní typ služby nebo více servisních úkolů současně, protože to může prodloužit skutečnou dobu dokončení a související náklady.  

3. Jakýkoli pokus o opravu suchého obleku Santi nebo jiného produktu SANTI bez vědomí a konzultace se servisním oddělením automaticky zruší záruku na konkrétní součást nebo celý produkt. 

4. Každé autorizované servisní středisko si vyhrazuje právo odmítnout servis v případě technologických omezení, výrazného opotřebení zařízení, nerentabilnosti jak pro zákazníka, tak pro servisní středisko nebo z jiných důvodů. 

5. Vzhledem k technologickým rozdílům a neschopnosti poskytnout řádné odborné posouzení přebírá SANTI omezenou odpovědnost za výsledek servisních prací provedených na jiných výrobcích než na výrobcích SANTI. 

6. Všechny poškozené díly, které jsou předmětem výměny, budou zlikvidovány. Zákazník může požadovat vrácení dílů, ale před zahájením prací musí informovat servisní oddělení. 

7. Potápěčský suchý oblek zaslaný ke zkoušce těsnosti musí být kompletní (včetně kroužků, ventilů, těsnění krku, těsnění na zápěstí). V opačném případě může bránit nebo znemožnit další servis. 

8. Technika montáže použitá během servisu se může výrazně lišit od výrobních technik v důsledku technologických omezení a rozdílů. O těchto změnách bude zákazník informován servisním oddělením před jejich implementací. 

9. Servis Santi si vyhrazuje právo odmítnout instalaci komponent, které nejsou součástí sortimentu Santi. 

10. Zákazník je povinen zajistit odeslání zařízení do servisu je v přijatelném hygienickém stavu. Santi Service si vyhrazuje právo odmítnout servis nebo účtovat příslušný poplatek za čištění zařízení. 

11. Na lepicí práce se vztahuje záruka 6 měsíců. 

12. Základní a rozšířené záruky klubu SDC se vztahují výhradně na kvalitu materiálů, lepení a prošívání. Jakékoli mechanické poškození nebo opotřebení způsobené nadměrným nebo nesprávným používáním není kryto zárukou. 

13. SANTI přebírá odpovědnost pouze za servisní práce provedené v autorizovaných servisních střediscích schválených SANTI. 

14. Zaslání vybavení do SANTI Service znamená přijetí servisních předpisů zveřejněných na webových stránkách 

www.santidiving.com.